Tuesday, July 13, 2010

berat badan Ku

Mak aku ckp- aku anoreksia
Kawan aku ckp- aku psiko
danny- you nampak cantik
azura- ahhhh benci



Ok..True story mau bgtau


aku berjaya trnkan berat badan aku from 67kg to 55kg dlm mase 6 bulan tanpa mengambik
sebarang supplemen atau regim kurus yang teruk..tips nye? jeng jeng..email jew sye and saye
akan bagi kamu makanan2 yang patut kamu amik dlm tempoh 6 bulan



ok..ni gambar aku masa tahun lepas





"cantik" gambar ni

honestly, aku tak tahu spe amik gambar ni, mase aku zaman blaja kat U




then 2nd pic




ya allah, PIpi aku mcm tong tempayan,,aku yang pkai tudung hitam, fyi



dulu, aku tak rse aku gemok, cube aku teringin nak ader badan macam stok2 american top model. then aku rase payudara aku besar glew. sampai aku kena beli baju dalam yang mahal sebab nak " support ".


then, after aku kejer kat cimb, aku telah menanam azam baru tok menurunkan berat badanthen , ini ialah hasilnye..





jeng







jeng









jeng











4 comments:

  1. it's ok.
    Anis pun sme jgk still berusaha trunkan berat badan. dlu 70kg..skang 59kg..
    masih byk lg kna buang.haha.
    xper...anis xkesah org ckp per..
    it is for our self satisfaction;)

    ReplyDelete