Thursday, August 5, 2010

aku bukan la memilih sangat

Ciri2

1) baik- lulus
2) hensem- lulus
3) keta- HONDA-lulus..haha..
4) call aku tiap2 hari-lulus
5) tak pernah luper sms aku-lulus
6) sentiasa berada bersama aku time aku ditimpa masalah-lulus


knape la aku masih tak terbukak hati ni..takkanla aku memilih sgt, nak boyfren mcm leornado dicaprio, baru nak suket kot.. L ni mmg la baik

masalahnye ialah aku sering mengcompare dier dgn best fren aku ( lelaki) yang aku dah kawan
selama 2 tahun..
jahat glew aku ni..

aku masih belom jumpe ttitik2 keserasian dgn si L
semalam dier call aku, then aku tertdo, mmg takde mood nak ckp ngan dier
sebab dier baik sgt

Tip2 tok ngorat

ialah

Jgn terlalu kerap SMS atau CAll perempuan yang awak minat

sampela perempuan tu bgi hint

sebab, perempuan mmg suker main SMS or call, tp kalo aku jarang glew call L
meaning that,, aku mmg taknak ctc dier


sgt kejam dunia ini

No comments:

Post a Comment